Datum osnivanja firme

02.10.1990.

Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)

Lučani

Osnivač(i)

Rade Kovačević i Momčilo Kićić

Podaci o poslovanju

2021 2015 2010 2005
Stalno zaposleni 85 46 47 30
Promet 24.790.142,00 10.660.220,00 5.827.550,00 3.004.039,00
Izvoz robe i usluga 20.650.737,00 9.440.967,00 5.251.506,00 2.867.079,00

Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci

AGROPARTNER kompanija je osnovana 1990 godine. Tokom godine proizvedemo oko 8.000t zamrznutog voća, povezivanjem malih plantaža i veoma zahtevnih kupaca, prenošenjem znanja na naše proizvođače sve sa ciljem da proizvedemo bezbedne proizvode najboljeg kvaliteta. Mi smo specijalizovani za proizvodnju zamrznutog voća i naše poslovanje je postavljeno tako da obezbedi kontrolu nad svim proizvodnim fazama: uzgoj i berba, prijem i prerada, pakovanje i distribucija. AGROPARTNER može da obezbedi sledeće proizvode: duboko zamrznutu malinu (rolend i griz) kao naš glavni proizvod, kupinu, voćne mikseve, višnju, šljivu. Naši kupci širom sveta su: supermarketi, food services firme, industrija (sokovi, džem, jogurt), poslastičarnice. Nama najzahtevniji kupac u pogledu zahteva kvaliteta je svetski poznata food service kompanija iz Francuske. Upravljanje kvalitetom u AGROPARTNERU je u skladu sa BRC, IFS, Global Gap standardima. Takođe, naša kompanija ispunjava BSCI etičke zahteve poslovanja.

Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.

Osnivači firme AGROPARTNER su Rade Kovačević i Momčilo Kićić i firmu su osnovali tako što su videli šansu u privatnom biznisu jer u to vreme u Srbiji su se dešavale reforme za pokretanje privatnog preduzetništva. Angažovanjem eksperata iz oblasti našeg poslovanja polako smo osvajali nova znanja. Posetama inostranim sajmovima hrane i pića smo sticali kupce a razmenom iskustava, znanja sa našim kupcima rasli smo i proširivali našu proizvodnju i proizvodni program. Zajedno sa našim kupcima, zahtevima tržišta i AGROPARTNER je rastao, napredovao i izrastao u jednog pouzdanog partnera svojim kupcima ali i svojim proizvođačima, dobavljačima i postao dobro mesto za rad svojih zaposlenih. Finansiranje i ulaganje u proizvodnju, proizvodne linije, građeviske objekte kroz godine se najvećim delom oslanjalo na kredite kod banaka, Fonda za razvoj, nekada AOFI. Prilike za osvajanje novih proizvoda smo dobili kroz razvoj proizvodnih programa naših strateških kupaca koji su nam ukazali poverenje i dali nam priliku za razvoj. Izazove sa kojima se i danas susrećemo su kretanja cena voća na tržištu kao i način, uslovi snadbevanja sirovina (sveže i duboko zamrznuto voće) u Srbiji.

Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.

  • Cilj 4 – Značajno povećati broj mladih i odraslih koji imaju odgovarajuće veštine, uključujući tehničke i stručne, za zapošljavanje, dostojne poslove i preduzetništvo

Jedan od naših glavnih ciljeva za naredni period je obuka zaposlenih u menadžmentu ali i u proizvodnji. Obuka, razvoj naših zaposlenih se realizuje interno kroz rad sa mentorima ali i kroz angažovanje ektsernih eksperata u obliku timskih i invidualnih treninga ili kroz posete seminarima.

Email

agropartner@agropartnerfruit.com

Telefon

0600678272