Case 3D je kompanija koja postoji vise od 12 godina i posluje u oblasti marketinga i prodaje nekretnina. Od agencijskog modela kompanije u kom obliku je poslovala privih 8 godina pruzajuci usluge vizualizacije i izrade marketinskog materijala kompanijama na globalnom trzistu. U poslednjh 5 godina formiranjem R&D sektora i zaposljavanjem visoko tehnoloskog kadra, se transformisala u proptech kompaniju koja svojim digitalnim proizvodima pospesuje, olaksava i ubrzava prodajne procese unutar real estate developerskih kompanija. Resenja poput interaktivnih touch screen i online property navigatora, kao i naprednih resenja za prodaju u sales centrima poput realisticnih VR virtuelnih tura, media wall-a i experience room-a su isporuceni nekim od najvecih imena u domenu real estate-a na svetskom nivou poput Emaar-a, Eagle Hills-a, Orascom, Obama Foundation, Clayco, ali i nekim od najvecih lokalnih developera poput Beograda na vodi, Sunnyville, i Porto Montenegro-a.
Datum osnivanja firme
04.06.2013.
Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)
Novi Sad
Osnivač(i)
Nebojsa Zaklan, Danilo Micic, Rade Nadoveza
Podaci o poslovanju
2021 | 2015 | 2010 | 2005 | |
---|---|---|---|---|
Stalno zaposleni | 32 | 41 | / | / |
Promet | 770.000 | 430.000 | / | / |
Izvoz robe i usluga | 500.000 | 400.000 | / | / |
Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci
Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.
Case 3D je osnovan kao ideja trojice arhitekata (2009) sa idejom da udruzivanjem klijenata i resursa, podele znanje i kapacitete izmedju sebe i tako povecaju produktivnost i kvalitet usluga. Povecanjem obima posla i brojem klijenata, sledi dogovor o sirenju kapaciteta i zaposljavanjem prvog zaposlenog, sto je definitivno bio prvi prelomni trenutak u rastu kompanije. Vrlo brzo (2011) smo nastavili sa zaposljavanjem, ali sa ciljem da postoji struktura u kadru kako bi produkcijski mogli da podelimo proces u celine. Taj period razvoja kompanije je bio drugi trenutak faze rasta posto je doprineo da produkcijski proces razdvojimo u sektore i pojedinacno optimizujemo sto je doprinelo do brzih i kvalitetnijih usluga ka klijentima. Ova faza je dovela do ubrzanog rasta gde je kompanija u roku od dve godine narasla na 80 zaposlenih. Uslovila ozbiljnu sistematizaciju svih internih procesa. Od 2019 godine kompanija se transformisala u tehnolosku kompaniju uz izazove pandemije, razvivsi svoja IP resenja za unapredjenje prodaje nekretnina u izgradnji. 2020 smo sa projektom ThinkHome platforme osvojili rundu sufinansiranja fonda za inovacione delatnosti i nastavili sa razvojem gde smo i danas.
Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.
- Cilj 8 – Promovisati postojan i inkluzivan (socijalno uključiv) održivi ekonomski rast kao i dostojanstveno zaposlenje za sve
- Cilj 5 – Postići rodnu ravnopravnost i osnaživati sve žene i devojčice
Od samog formiranja kompanije, ideja vodilja je bila da kao organizacija odskocimo od tadasnjeg standarda lokanih firmi u kontekstu kompanijske kulture i postovanja zaposlenih. Od inicijative da zaposljavamo struci kadar arhitektonskog profila kao mlada i inovativna startup kompanija u to vreme jedinstvena u zemlji ali i regionu do (2010) do inkluzivnog modela poslovanja gde je broj zena zaposlenih u kompaniji bio i ostao jedan od glavnih ciljeva. Uslovi rada i kompanijska kultura su takodje formirani da pruze visi standard u odnosu na tadasnje uslove u okruzenju sto je podrazumevalo uvodjenje kako tehnickih unapredjenja u radnom okruzenju kroz softverska resenja tako i formiranjem HR sektora i edukacijom kadra u najnovijim trendovima u toj oblasti. Danas smo kompanija koja ima jednaku brojnost u zenskog i muskog kadra gde su zene ukljucene, ohrabrene i edukovane kroz nase poslovanje da budu na rukovodilackim pozicijama tako se na 6 kljucnih pozicija u kompaniji danas nalaze zene. Od benefita produzenog i placenog porodiljskog odsustva, do jednakosti u ceni rada izmedju polova, ova inicijativa je nesto sto nas je izgradilo kao kompaniju i ostace jedna od okosnica naseg buduceg razvoja.