Datum osnivanja firme

01.04.1991.

Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)

Kraljevo

Osnivač(i)

Radojko Janić

Podaci o poslovanju

2021 2015 2010 2005
Stalno zaposleni 303 324 260 112
Promet € 11.200.000 € 9.500.000 € 6.800.000 € 5.600.000
Izvoz robe i usluga € 7.662.077 € 5.951.181 € 3.347.732 € 1.855.278

Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci

Od prvog proizvoda zanatske radionice, pa do toplotnih kotlova najsavremenije generacije koji osvajaju evropska tržišta, prošlo je nešto preko 30 godina. To je možda malo vremena, ali mnogo entuzijazma i zalaganja. I danas, kao i prvog dana, u projekte ulazimo sa idejom i potrebom da unapredimo iskustvo korisnika naših proizvoda, a ne svoju firmu. Ispostavilo se upravo da gradeći poverenje partnera i kupaca mi gradimo kompaniju. Krenuli smo od porodičnog biznisa i napravili porodicu vrednih i posvećenih radnika i inovatora. O proizvodima razmišljamo kao kupci, o tehnologiji kao proizvođači, a o zaposlenima kao ljudi. Naših proizvodi zagrevaju objekte širom sveta, a samo na teritoriji Evrope već zauzimaju značajan procenat. Energetski i ekološki zahtevi novog doba održavaju naš posao u stalnoj potrebi da nadilazimo standarde i potrebe tržišta, a ponekad i sopstvena očekivanja. To je strast poslovanja.

Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.

Uobičajeno se veruje da tržište nudi nove prilike, a zapravo su to uvek ljudi koji sami stvaraju prilike, a neretko i čitava tržišta. Inovativne zamisli ne moraju uvek da se odnose na sam proizvod, nekada je u pitanju potreba za novim procesom ili vrednošću koju druge sredine ili kompanije nisu uspele da odneguju. Ono što je nas vodilo u procesu nastanka, rasta i sazrevanja uvek je bila želja za nečim boljim. Boljim uslovima, proizvodima ili proizvodnim odnosima. Razmišljati kao preduzetnik znači posmatrati sve aspekte uspeha, ali na nekom morate zasnovati svoj. Kod nas je to bilo odsustvo kompromisa sa kvalitetom proizvoda, To je glavno ulaganje koje se uvek isplati tek dugoročno. Druga najznačajnija investicija je ona u ljude. Gradeći odnose i unapređujući. uslove u kojima se radi i misli stvorili smo mesto u kome su ideje dobrodošle, a zalaganje se isplati. U svakom poslu ima sreće, ali ona je rezevisana samo za one koji rade na stvaranju prilika. Nema uspešnih priča bez mnogo pokušaja, a svaki se može podneti samo uz podršku. Pre svega porodice, a bilo je i partnera i institucija spremnih da pomognu.

Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.

  • Cilj 8 – Promovisati postojan i inkluzivan (socijalno uključiv) održivi ekonomski rast kao i dostojanstveno zaposlenje za sve
  • Cilj 9 – Izgraditi otpornu infrastrukturu, promovisati inkluzivnu i održivu industrijalizaciju i podsticati inovacije
  • Cilj 13 – Preduzeti hitnu akciju u borbi protiv klimatskih promena i njihovih posledica

Kompanije su objekti, imovina, tehnologija, sredstva, ali svaku od ovih stavki treba posmatrati u rukama i zamislima ljudi koji njome upravljaju ili u njoj rade. Naša kompanija kroz sopstvenu istoriju beleži uspone i padove, i veoma je fer što su svi u njoj, osim poteškoća, uvek osetili i svako poboljšanje i napredak. Tako je sudbina firme delom postala i njihova lična sudbina, a mi smo gradili svest o tome da ona treba da bude zajednička. Hvalimo se statusom svojih zaposlenih iako među njima dominiraju vrlo tražena zanimanja sa zahtevnim uslovima. Uspevamo da održimo i dobar balans rodne zastupljenosti i u poslovima koje zahteva srednja i teška industrija, pre svega ulažući u tehnologiju i obrazovanje. Obe ove investicije vidljive su i u našem Projektnom centru koji svakodnevno radi na unapređenju kvaliteta proizvoda, ali i proizvodnih procesa. Oprema, repromaterijali, energenti, ali i sami sistemi za proizvodnju i akumulaciju toplotne energije testiraju se i unapređuju u laboratoriji poslednje generacije. Sve ovo posebno je neophodno u sve zahtevnijim ekološkim zahtevima tržišta. Naši kotlovi spadaju u energetski najefikasnije u velikoj konkurenciji evropskih proizvođača. Brojni sertifikati, priznanja i podrška međunarodnih fondova za finansiranje kupovine naših proizvoda kao odgovornog poteza prema prirodnoj sredini pokazuje u kojoj meri sve što radimo ima smisla. Za nas, za zaposlene, za zemlju u kojoj postojimo i planetu na kojoj postojimo.

Email

radijator@radijator.rs

Telefon

+381 36 399 160