Datum osnivanja firme

1992.

Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)

Beograd/Knjaževac

Osnivač(i)

Biljana i Miodrag Tomić

Podaci o poslovanju

2021 2015 2010 2005
Stalno zaposleni 47 32 27 10
Promet 4.577.808 2.493.289 1.712.287 1.027.963
Izvoz robe i usluga 1.753.454 298.152 118.138 48.326

Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci

Desing se bavi proizvodnjom voćnih i konditorskih preparacija za industriju sladoleda, pekarsku industriju, industriju konditorskih proizvoda I HORECA sektor. U asortimanu ima preko 350 proizvoda i većina njih je kreirana po posebnim zahtevima pojedinačnih kupaca. Naoružani smo svim standardima za bezbednost i kvalitet hrane, ali i savremenom opremom i novim tehnologijama koje od pre svega domaćih sirovina kreiraju nove proizvode koji se u ovom trenutku izvoze u 29 zemalja sveta.

Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.

Razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila: Osnovano je 1992. godine, od strane tada mladog bračnog para, Miodraga i Biljane Tomić, koji su na temeljima porodičnih vrednosti tipičnih za mala preduzeća, zajedno sa saradnicima do danas izgradili korporativnu poslovnu kulturu koja se manifestuje kroz zadovoljstvo zaposlenih i visok stepen organizovanosti svih struktura unutar kompanije. Kao prelomni period u svom poslovanju Desing izdvaja 2001. godinu kada je postao snabdevač lanca restorana McDonalds-Srbija. Ulaskom u sistem dobavljača velike multinacionalne kompanije nametnuli su se i novi zahtevi i novi ciljevi. Uvođenje HACCP standarda početkom 2006. godine, praćenje i kontrola bezbednosti proizvodnih procesa, stalna edukacija radnika, merenje zadovoljstva kupaca, postaju glavni temelji poslovanja i politike preduzeća. Listu zvaničnih dobavljača McDonalds-a, Desing je 2007. godine potvrdio i dobijanjem statusa Odobrenog dobavljača za kompaniju Nestle-ice cream. Iste godine je Svetska banka ocenjujuci kvalitet domaćih dobavljača koji su u lancu snabdevanja multinacionalnih kompanija svrstala Desing na drugo mesto u Srbiji po ispunjenosti tih kriterijuma.

Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.

  • Cilj 8 – Promovisati postojan i inkluzivan (socijalno uključiv) održivi ekonomski rast kao i dostojanstveno zaposlenje za sve
  • Cilj 4 – Značajno povećati broj mladih i odraslih koji imaju odgovarajuće veštine, uključujući tehničke i stručne, za zapošljavanje, dostojne poslove i preduzetništvo
  • Cilj 9 – Izgraditi otpornu infrastrukturu, promovisati inkluzivnu i održivu industrijalizaciju i podsticati inovacije
  • Cilj 5 – Postići rodnu ravnopravnost i osnaživati sve žene i devojčice
  • Cilj 10 – Smanjiti nejednakost unutar i između država

Poslovne politike Desinga usmerene su na zapošljavanje mladih, razvoj mladih kadrova, stimulisanje i razvoj ženskog liderstva. Takođe, Desing je usmeren na permanentne inovacije i uvođenje novih tehnologija. Proizvodnja je organizovana u Knjaževcu čime se daje doprinos regionalnom razvoju i sprečavanju nejednakosti.

Email

office@desing.rs

Telefon

+381 11 31 31 690