Desing se bavi proizvodnjom voćnih i konditorskih preparacija za industriju sladoleda, pekarsku industriju, industriju konditorskih proizvoda I HORECA sektor. U asortimanu ima preko 350 proizvoda i većina njih je kreirana po posebnim zahtevima pojedinačnih kupaca. Naoružani smo svim standardima za bezbednost i kvalitet hrane, ali i savremenom opremom i novim tehnologijama koje od pre svega domaćih sirovina kreiraju nove proizvode koji se u ovom trenutku izvoze u 29 zemalja sveta.
Datum osnivanja firme
1992.
Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)
Beograd/Knjaževac
Osnivač(i)
Biljana i Miodrag Tomić
Podaci o poslovanju
2021 | 2015 | 2010 | 2005 | |
---|---|---|---|---|
Stalno zaposleni | 47 | 32 | 27 | 10 |
Promet | 4.577.808 | 2.493.289 | 1.712.287 | 1.027.963 |
Izvoz robe i usluga | 1.753.454 | 298.152 | 118.138 | 48.326 |
Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci

Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.
Razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila: Osnovano je 1992. godine, od strane tada mladog bračnog para, Miodraga i Biljane Tomić, koji su na temeljima porodičnih vrednosti tipičnih za mala preduzeća, zajedno sa saradnicima do danas izgradili korporativnu poslovnu kulturu koja se manifestuje kroz zadovoljstvo zaposlenih i visok stepen organizovanosti svih struktura unutar kompanije. Kao prelomni period u svom poslovanju Desing izdvaja 2001. godinu kada je postao snabdevač lanca restorana McDonalds-Srbija. Ulaskom u sistem dobavljača velike multinacionalne kompanije nametnuli su se i novi zahtevi i novi ciljevi. Uvođenje HACCP standarda početkom 2006. godine, praćenje i kontrola bezbednosti proizvodnih procesa, stalna edukacija radnika, merenje zadovoljstva kupaca, postaju glavni temelji poslovanja i politike preduzeća. Listu zvaničnih dobavljača McDonalds-a, Desing je 2007. godine potvrdio i dobijanjem statusa Odobrenog dobavljača za kompaniju Nestle-ice cream. Iste godine je Svetska banka ocenjujuci kvalitet domaćih dobavljača koji su u lancu snabdevanja multinacionalnih kompanija svrstala Desing na drugo mesto u Srbiji po ispunjenosti tih kriterijuma.
Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.
- Cilj 8 – Promovisati postojan i inkluzivan (socijalno uključiv) održivi ekonomski rast kao i dostojanstveno zaposlenje za sve
- Cilj 4 – Značajno povećati broj mladih i odraslih koji imaju odgovarajuće veštine, uključujući tehničke i stručne, za zapošljavanje, dostojne poslove i preduzetništvo
- Cilj 9 – Izgraditi otpornu infrastrukturu, promovisati inkluzivnu i održivu industrijalizaciju i podsticati inovacije
- Cilj 5 – Postići rodnu ravnopravnost i osnaživati sve žene i devojčice
- Cilj 10 – Smanjiti nejednakost unutar i između država
Poslovne politike Desinga usmerene su na zapošljavanje mladih, razvoj mladih kadrova, stimulisanje i razvoj ženskog liderstva. Takođe, Desing je usmeren na permanentne inovacije i uvođenje novih tehnologija. Proizvodnja je organizovana u Knjaževcu čime se daje doprinos regionalnom razvoju i sprečavanju nejednakosti.