Glavni proizvodi naše kompanije su organski zamrznuti,sušeni,kašasti programi (malina,kupina,visnja,sljiva,jagoda,jabuka,kruška,dunja,dzanarika). Stalnim edukovanjem i praćenjem tehnoloških inovacija,osluškivanje tržišta,obilascima i konsultovanjem sa drugim kompanijama postigli smo značajne rezultate i bazirali smo nase poslovanje na 100 % izvouzu.Topla prerada voća je naš najnoviji inovacioni projekat,koji smo izfinansirali iz sopstvenih sredstava i koji je vrlo brzo osvojio tržiste baby food -a. Ponosimo se celokupnom paletom naših proizvoda.Trudimo se da održimo visok kvalitet proizvoda u svakoj njegovoj fazi ,od njive do trpeze,upotrebom isključivo organskih preparata .To su ujedno i zahtevi naših kupaca, da proizvod koji stiže do njih bude usaglasen sa organskom proizvodnjom. Tržišta koja pokrivamo su EU,SAD,Japan.Jednako su nam bitni i važni svi naši poslovni partneri i politiku našeg poslovanje prilagodjavamo standardima i zahtevima naših kupaca
Datum osnivanja firme
2006.
Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)
Donje Grgure /Barbatovac/Brus
Osnivač(i)
Nenad Janićijević
Podaci o poslovanju
2021 | 2015 | 2010 | 2005 | |
---|---|---|---|---|
Stalno zaposleni | 84 | 60 | / | / |
Promet | / | / | / | / |
Izvoz robe i usluga | / | / | / | / |
Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci

Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.
Osnivači firme su otac i sin,Života i Nenad Janićijević.Prvi poduhvat je bio organska proizvodnja voća.Shvativši da u regionu Toplice i Brusa postoji potencijal za uzgajanje i širenje voćnih kultura (malina,kupina,visnja,sljiva,jagoda,jabuka,kruška,dunja,dzanarika) doneli su odluku da sa svojim zemljacima naprave siguran plasman voća.Tako su rešeni problemi i brige proizvodjača koji do tada nisu imali siguran otkup i cenu. U stvarenju i širenju naše kompanije rasli smo postepeno, korak po korak u skladu sa zahtevima trzista i naših kupaca .Prvi plasman naših prozvoda je bila sušena organska šljiva koja je svojim kvalitetom zadobila poverenje naših prvih kupaca koji su i dan danas zadovoljni.Ključni trenutak u širenju proizvodnje bile su povratne informacije naših kupaca čiji su se zahtevi i potrebe povećavali za novim proizvodima.Trebalo je odgovoriti na zahteve tržišta što je iziskivalo mnogo truda,novčanog ulaganja i širenje ljudskog kadra. Izazov je bio napraviti balans sa mogućnostima i potrebama tržišta i opstati finasirajući se samo iz sopstvenih sredstava.Domaćinskim načinom vođenja firme, Midi Organic je danas jedna od vodećih kompanija u oblasti organske proizvodnje.
Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.
- Cilj 8 – Promovisati postojan i inkluzivan (socijalno uključiv) održivi ekonomski rast kao i dostojanstveno zaposlenje za sve
Cilj i put kompanije Midi Organic je zadržavanje lokalnog stanovništva, prvenstveno mladih nudeći im sigurnu egzistenciju i uslove za širenje porodice.Pored toga, kompanija nudi programe za stručno usavršavanje koja pružaju priliku početnicima da se upoznaju sa prvim koracima poslovnog okruženja.Uspesi kompanije su ujedno i uspesi zaposlenih koji motivisani dobrom zaradom daju očekivane rezultate.