Datum osnivanja firme

2006.

Ključne lokacija/e poslovanja(Proizvodnje)

Donje Grgure /Barbatovac/Brus

Osnivač(i)

Nenad Janićijević

Podaci o poslovanju

2021 2015 2010 2005
Stalno zaposleni 84 60 / /
Promet / / / /
Izvoz robe i usluga / / / /

Deo 1 – Proizvodi/usluge i tržišta/kupci

Glavni proizvodi naše kompanije su organski zamrznuti,sušeni,kašasti programi (malina,kupina,visnja,sljiva,jagoda,jabuka,kruška,dunja,dzanarika). Stalnim edukovanjem i praćenjem tehnoloških inovacija,osluškivanje tržišta,obilascima i konsultovanjem sa drugim kompanijama postigli smo značajne rezultate i bazirali smo nase poslovanje na 100 % izvouzu.Topla prerada voća je naš najnoviji inovacioni projekat,koji smo izfinansirali iz sopstvenih sredstava i koji je vrlo brzo osvojio tržiste baby food -a. Ponosimo se celokupnom paletom naših proizvoda.Trudimo se da održimo visok kvalitet proizvoda u svakoj njegovoj fazi ,od njive do trpeze,upotrebom isključivo organskih preparata .To su ujedno i zahtevi naših kupaca, da proizvod koji stiže do njih bude usaglasen sa organskom proizvodnjom. Tržišta koja pokrivamo su EU,SAD,Japan.Jednako su nam bitni i važni svi naši poslovni partneri i politiku našeg poslovanje prilagodjavamo standardima i zahtevima naših kupaca

Deo 2– razvoj firme i preduzetnička priča koja ga je iznedrila.

Osnivači firme su otac i sin,Života i Nenad Janićijević.Prvi poduhvat je bio organska proizvodnja voća.Shvativši da u regionu Toplice i Brusa postoji potencijal za uzgajanje i širenje voćnih kultura (malina,kupina,visnja,sljiva,jagoda,jabuka,kruška,dunja,dzanarika) doneli su odluku da sa svojim zemljacima naprave siguran plasman voća.Tako su rešeni problemi i brige proizvodjača koji do tada nisu imali siguran otkup i cenu. U stvarenju i širenju naše kompanije rasli smo postepeno, korak po korak u skladu sa zahtevima trzista i naših kupaca .Prvi plasman naših prozvoda je bila sušena organska šljiva koja je svojim kvalitetom zadobila poverenje naših prvih kupaca koji su i dan danas zadovoljni.Ključni trenutak u širenju proizvodnje bile su povratne informacije naših kupaca čiji su se zahtevi i potrebe povećavali za novim proizvodima.Trebalo je odgovoriti na zahteve tržišta što je iziskivalo mnogo truda,novčanog ulaganja i širenje ljudskog kadra. Izazov je bio napraviti balans sa mogućnostima i potrebama tržišta i opstati finasirajući se samo iz sopstvenih sredstava.Domaćinskim načinom vođenja firme, Midi Organic je danas jedna od vodećih kompanija u oblasti organske proizvodnje.

Deo 3 – doprinos firme održivom razvoju Srbije.

  • Cilj 8 – Promovisati postojan i inkluzivan (socijalno uključiv) održivi ekonomski rast kao i dostojanstveno zaposlenje za sve

Cilj i put kompanije Midi Organic je zadržavanje lokalnog stanovništva, prvenstveno mladih nudeći im sigurnu egzistenciju i uslove za širenje porodice.Pored toga, kompanija nudi programe za stručno usavršavanje koja pružaju priliku početnicima da se upoznaju sa prvim koracima poslovnog okruženja.Uspesi kompanije su ujedno i uspesi zaposlenih koji motivisani dobrom zaradom daju očekivane rezultate.

Email

midi.org@gmail.com

Telefon

063259956